Jak aktywować uniwersytecką licencję programu ZOOM

  1. Zaloguj się na http://mojekonto.uw.edu.pl
  2. Sprawdź, czy Twój adres @uw.edu.pl jest powiązany z Twoim kontem jako adres osobisty,
    • jeżeli nie, kliknij w przycisk “Przypisz konto” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie
    • gdy konto jest poprawnie przypisane w polu Zoom możesz kliknąć przycisk „Załóż konto”
  3. Sprawdź pocztę elektroniczną. Dostaniesz maliem link z zaproszeniem do Zooma, kliknij w niego
  4. Jako mechanizm logowania wybierz Google lub Email and password
  5. Zacznij korzystać z programu Zoom

Autor instrukcji: M. Broniarz

 

Uwaga! Domyślnie przyznawana jest licencja Basic umożliwiająca telekonferencje z udziałem do 100 osób. Żeby uzyskać licencję do 300 osób zajęcia ze studentami muszą być wpisane do systemu USOS (automat w MojeKonto weryfikuje czy dane zajęcia są w systemie USOS oraz jaki jest limit uczestników i na tej podstawie przydziela stosowną licencję).