Jak zaplanować cykliczny wykład na Google Meet?

Jak zaplanować wykład na Google Meet odbywający się cyklicznie?

  1. Zaloguj się do swojego konta pocztowego (konto Google w domenie uw.edu.pl)
  2. Otwórz Kalendarz Google (kliknij przycisk Aplikacje Google i wybierz Kalendarz)
  3. Utwórz wydarzenie klikając w dany dzień (i ewentualnie daną godzinę)
  4. Wypełnij żądane informacje (tytuł wykładu, termin pierwszego wykładu)
  5. Kliknij pole Nie powtarza się i zmień na Niestandardowe
  6. Jeżeli Twój wykład będziesz prowadzić np. co tydzień tego samego dnia aż do 21 stycznia 2021 r. zaznacz odpowiednie opcje.
  7. Po zatwierdzeniu (Gotowe) wybierz Dodaj rozmowę w GoogleMeet. Zostanie dodany adres spotkania, który możesz skopiować i przesłać studentom za pośrednictwem poczty elektronicznej (np. u-mail w systemie USOS). Uwaga! Jeden link dotyczy wszystkich terminów tego wykładu.
  8. Możesz również dodać uczestników spotkania wybierając, wpisując lub wklejając ich adresy e-mail w szarym polu Dodaj gości
  9. Wybierz zapisz i w kolejnych okienkach potwierdź chęć wysłania e-maili z zaproszeniami do gości korzystających z Kalendarza Google i gości spoza organizacji (Uwaga! Studenci korzystający z domeny student.uw.edu.pl traktowani są jako goście spoza organizacji)
  10. Gotowe! W Twoim kalendarzu pojawiły się terminy spotkań (wykładów)
  11. Możesz usunąć niepotrzebne lub błędne terminy Wykładów (np. w okresie świątecznym) klikając prawym klawiszem myszy w dane wydarzenie (w danym terminie) i wybrać Usuń a następnie wybierając To wydarzenie. Analogicznie możesz usunąć wszystkie terminy (Wszystkie wydarzenia) lub To wydarzenie i kolejne wydarzenia.
  12. Możesz dołączyć do utworzonego Spotkania (Wykładu) klikając w wydarzenie, a następnie przycisk Dołącz do Google Meet

Pobierz: Jak zaplanować wykład na Google Meet odbywający się cyklicznie (instrukcja ze zrzutami ekranu – format pdf)