Jak zaplanować wykład na Google Meet odbywający się cyklicznie?
- Zaloguj się do swojego konta pocztowego (konto Google w domenie uw.edu.pl)
- Otwórz Kalendarz Google (kliknij przycisk Aplikacje Google i wybierz Kalendarz)
- Utwórz wydarzenie klikając w dany dzień (i ewentualnie daną godzinę)
- Wypełnij żądane informacje (tytuł wykładu, termin pierwszego wykładu)
- Kliknij pole Nie powtarza się i zmień na Niestandardowe
- Jeżeli Twój wykład będziesz prowadzić np. co tydzień tego samego dnia aż do 21 stycznia 2021 r. zaznacz odpowiednie opcje.
- Po zatwierdzeniu (Gotowe) wybierz Dodaj rozmowę w GoogleMeet. Zostanie dodany adres spotkania, który możesz skopiować i przesłać studentom za pośrednictwem poczty elektronicznej (np. u-mail w systemie USOS). Uwaga! Jeden link dotyczy wszystkich terminów tego wykładu.
- Możesz również dodać uczestników spotkania wybierając, wpisując lub wklejając ich adresy e-mail w szarym polu Dodaj gości
- Wybierz zapisz i w kolejnych okienkach potwierdź chęć wysłania e-maili z zaproszeniami do gości korzystających z Kalendarza Google i gości spoza organizacji (Uwaga! Studenci korzystający z domeny student.uw.edu.pl traktowani są jako goście spoza organizacji)
- Gotowe! W Twoim kalendarzu pojawiły się terminy spotkań (wykładów)
- Możesz usunąć niepotrzebne lub błędne terminy Wykładów (np. w okresie świątecznym) klikając prawym klawiszem myszy w dane wydarzenie (w danym terminie) i wybrać Usuń a następnie wybierając To wydarzenie. Analogicznie możesz usunąć wszystkie terminy (Wszystkie wydarzenia) lub To wydarzenie i kolejne wydarzenia.
- Możesz dołączyć do utworzonego Spotkania (Wykładu) klikając w wydarzenie, a następnie przycisk Dołącz do Google Meet
Pobierz: Jak zaplanować wykład na Google Meet odbywający się cyklicznie (instrukcja ze zrzutami ekranu – format pdf)