Jak wysłać studentom zaproszenie na wykład prowadzony zdalnie?

Jak korzystając z USOSMAIL wysłać studentom  zaproszenie na wykład prowadzony zdalnie?

  1. Zaloguj się do systemu USOS-web (https://usosweb.uw.edu.pl/) przez centralny system uwierzytelniana
  2. Wybierz zakładkę Mój USOSWEB (góra strony) a następnie USOSMAIL (lewy panel)
  3. W oknie Nowa wiadomość wybierz Dodaj odbiorców
  4. W kolejnym oknie (Wybierz odbiorców) kliknij zakładkę Grupy zajęciowe
  5. Wybierz odbiorców wiadomości (semestr, nazwa przedmiotu i rodzaj zajęć), a następnie kliknij Zapisz i zamknij
  6. W oknie Edytuj wiadomość wpisz temat i treść wiadomości, a w niej link do spotkania zdalnego. Możesz też sprawdzić do kogo trafi wiadomość (wybierz Pokaż adresy) dodać kolejnych odbiorców spoza grupy zajęciowej (Dodaj odbiorców).
  7. Jeżeli chcesz otrzymać kopię wiadomości i raport z wysyłania wiadomości (zalecane) zaznacz odpowiednie opcje.
  8. Kliknij Wyślij. Gotowe! Kopię wiadomości i raport z wysyłki otrzymasz na Twój adres e-mail.

Pobierz: Jak wysłać studentom zaproszenie na wykład prowadzony zdalnie (Instrukcję zawierającą zrzuty ekranu – plik pdf)